ensam hemma

Nu ligger jag och martina i sängen. Vi är ensamma hemma, men vi sköter oss fakitskt rikitgt bra och jag ska snart ta bort sminket och martina har redan fixat det, och just nu ligger hon och pratar med sin lilla livsglädje(inga namn nämns).
Vi har iallefall ägnat våran kväll och eftermiddag med niclas och massa andra...Sen vid halv 11 gick vi hem och åt pizza, mamma sover inne i stan inatt. Det skulle jag oxå igentligen men eftersom martina ville sova hos mej så stannade jag hemma. Får väl sova där imorgon då, om vi inte sover här. För robban, tim och kevin o mamma kommer hem imorgonbitti och ska börja fixa här hemma sen så ska vi fixa här hemma. Hela familjen men det kommer säkert sluta med att vi är ute och mamma o robban fixar själva. Nu ska jag nog gå och ta bort mitt smink, sen kolla klart på medium, för det är på teve. Sovgott ses och hörs imorgon!! =)

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0