söndag

Hej, jag vet att jag skulle ha skrivit igår. Men jag skrev ett inlägg och sen försvann det, och sen dog min dator. Men jag och mamma var iallefall vid mormors minneslund och lämnade lite blommar, medans jag tog kort och mamma lämnade blommor så hittade pepsi självklart en mus som sprang runt där. Efter det så åkte vi hem till robban och hämtade upp honom. Jag hade så himla ont i magen så robban gav mej lite hjälpmedel och sen måste dom som såg oss ha trott att vi va helt dumma i huvet för robban satt typ i mitt knä med en flaska ut genom fönstret, jaa haha vi är verkligen inte som alla andra. Sen åkte vi och åt på nått ställe på sveavägen, och haha jag höll på o dö av skratt när vi skulle beställa mat. Dom fårga mamma vad hon ville ha för sås, och hon svarade nått helt annat Jag skrattade helt sjukt mycket så dom som jobbade där började och skratta sen fick jag pommes frittes gratis ;) mitt glada humör kommer fram när det behövs. Igentligen va jag inte ens hungrig, så haha det blev mycket kvar. När vi hade ätit klart så åkte vi till globen och robban skulle tvätta bilen aah, sen så hade vi nån typ av tävlig hem. Och våran volvo (dvs den robban hade) är nån speciell så det går extra fort så jag och mamma hade inte så mycket att komma med.Vi va hemma runt halv 1, och då orkade jag inte ta upp datan. 
Dagens planer är väl att jag ska vara med martina, men först måste jag göra iordning mej och så!

Juste till dej "linnea" som är så omogen att du gör en blogg för att kunna länka och sen tar bort den HAHAHA 
Men jag gör inte mina bilder smalare, jag klipper ofta bort allt annat runt om kring för det är liksom inte det ni ska se, eller hur??
 Du kan börja med att visa vem du är ist....

Kommentera
Postat av: MissCM

sv: hehe, jaa, jag slutar på fredag :) jätte sköööönt! :D

2009-05-24 @ 14:55:25
URL: http://misscm.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0