7 timmar!!

haha vi har verkligen tagit rekord i solning idag ;) Vi har solat i hela 7 timmar, vilket betyder att jag kommer få en hel del färg nu,  sen har vi bestämmt att vi ska sola solarium början av nästa vecka och en liten stund i början av veckan efter eftersom det är om 2 veckor vi slutar skolanm och så klart jag vill vara brun då. Jag somnade eller vi alla 3 efter jag hade skrivit mitt senaste inlägg. Det va verkligen skönt att få sova igen lite av den sömnen vi "missade" inatt. Sen har vi mest bara legat där, tagit massor med bilder men som ni vet så har jag biig problems whit my kamera...Nu ska jag hoppa in i en dusch bara känner hur det luktar sol, hehe. Sen ska jag nog möta upp Amanda nån stans så ska vi väl hitta på nått. Kanske blir en middag ute med mamma oxå vi får helot enkelt se. Men jag hör av mej senare, puss på er!!

Kommentera
Postat av: My

Sola inte för mkt bara, så att du bränner dig (som mig, haha) :D

2009-05-29 @ 18:44:41
URL: http://mizie.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0