tråkig fredag kväll...!

Usch va jag har tråkigt.
Just nu ligger jag här i sängen med söta lilla kajsa(min katt) är ensam hemma mamma är och handlar tror jag. Amanda va här ett tag vi åt makaroner, haha bilder finns längre ner...!
Fick precis en header av vickan, tack hjärtat ( www.vctorias.blogg.se ) Ska fixa in den snart.

Snart ringer väl min lilla prins, saknar honom. Vecka 15 har vi här i stockholm påsklov, och då ska han åka till Prag, tror jag det var, med sitt hockeylag... Hur ska jag klara mej??=O det kommer bli katastrof och jag kommer skriva om honom här i bloggen varje dag, sorru men det får ni lida med.kallas det kär eller?hehe

Vad ska ni gör ikväll allihopa?nått skoj som händer nån stans?HÖR AV ER!
HAHA mina och halvars makaroner, KÄÄRLEEK!!

Gos med kissan


Kommentera
Postat av: Stephanie Ampel

söt bild=)

kram

2009-03-28 @ 18:37:15
URL: http://ampel.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0