saknar dej kevin!

Nu ska jag städa lite hära, vilket jag får göra varje helg eftersom duktiga jag inte kan hålla ordning..nåra tips?!
Vi kanske ska åka och träffa min lilla prins, vet inte när vi kommer hem. Det är ju äcklig skola imorgon så blir nog inte jätte sent.Just för tillfället så äter  vi kokosbollar, haha. Och jag pratar med kevin på msn, saknar honom obeskrivligt mycket!!!Innerst inne så är vi fortfarande bror och syster, det kommer vi alltid att vara. Pratade nyss med pappa men jag stannar här, det är ju lungt och ingen fara. Känns rätt skönt att bara vara vi.

Dagens outfit:(väldigt tråkigt men orkar inte göra iordning mej med massa kläder idag?
Svart linne från HM
Blå boomerang tröja f från ____?
Svarta byxor från ____?


Kommentera
Postat av: Mimmi

Sv: Tack, jodet är mina=)

Okej men vad bra att det blev ett bra slut iallafall..=)

2009-03-22 @ 17:35:38
URL: http://mimmislife.devote.se

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0