110309

Hejjhopp!!
Förlåt att jag inte skrev igår men jag satt verkligen och pluggade hur länge som helst, och sen duschade och då ar klockan helt plötsligt hur mycket som helst, och jag skulle ju ta den tidiga bussen till skolan idag så jag skulle somna tidigt men det blev inte så iallefall,hehe.
Idag har jag inte gjort nått speciellt förutom matteprovet då, det gick väl sådär. I början gick allt jätte bra, men sista uppgifterna gick piss!! tror att vi får tillbaka det på fredag eller slutet av nästa vecka. så idag hade vi matte i typ 3 timmar =O så himla tråkigt!
Nu ska jag nog åka och fixa mina naglar hos mamma och träffa lilla moa, mammas kompis dotter på typ nåra månader! Sen åker jag väl hem igen eller så stannar jag tills mamma slutar.
Hör av mej senare... puss

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0