pappahelg!

Hej!
Idag har jag simmat 1 km, alltså 40 längder. Vi slutade ju sent idag så det var en riktigt seg dag. Sen hade jag riding, och för alla som vill veta så älskar jag Anna , världens bästa storesyster alla vill verkligen ha en som henne!Men jag kan inte hålla mej för skratt när hon håller på. Ridningen gick väl typ som förra veckan men jag känner att jag och Lucky börjar känna varandra lite bättre, det är fortfarande så att han gör som han ska men går inte som jag vill att han ska gå. Men nu har vi börjat träna lite mer inför dressyr programet som vi ska ha nån gång i vår. Nu på kvällen så har jag duschat och nu måste jag packa för imorn åker jag till pappa, det ska verkligen bli jätte mysigt!..
Det betyder att jag kanske inte kommer skriva så mycket i bloggen, har ju bara pappas data. Men vi får se!!
Ha en bra helg allihopa!!Nå mej på mobilen om det är nått

Kommentera
Postat av: from a to the a

vart rider du ? ;)

2009-03-17 @ 17:50:56
Postat av: Hannah

Farsta ryttar vänner

2009-03-17 @ 18:56:05
URL: http://myysiigast.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0