slut på dagen...

Tänkte bara säga godnatt, nu är helgen slut och helvetet börjar imorgon... haha nej då.
Mamma fyller ju fakiskt år imorgon hoppas att ni grattar henne.

Planerna är väl att jag möter upp manda efter skolan, sen åker vi till centrum och köper nått kuligt till mammsen. Efter det åker vi hem och lagar mat, har ni nåra bra förslag??. Tror iallefall att det blir kykling och nått, manda får hjälpa mej.
Kanske går upp tidigt imorgon och ger mamma frukost på sängen, eftersom jag är så himla gullig... haha ibland kan jag faktiskt vara snäll oxå.Men om ni undrar varför jag kanske inte skriver så mycket imorgon så är det ju som sakt mammas födelsedag.Juste hon fyller ju 35, är inte det typ jämnt??! jag är inte så duktig på sånt.

Just för tillfället så smsar jag med min lilla kung...ska väl ta och hoppa ner i sängen, kajsa har redan lagt sej. Min lilla sjukling, hon verkar lite piggare idag.Vet inte riktigt vad det är med henne, hon har varit så himla slö senaste dagarna nästan bara sovit. Det är ju ändå vår och dom andra 3 katterna är helt tokiga. Får försöka hålla henne inne imorgon oxå, blir det inte bättre så får hon väl göra ett besök på sjukhuset. Eller så är det kattungar igen, men så här va hon inte sist. jaja hoppas hon blir bättre!

Sov gott alla socker söta människor..!

Kommentera
Postat av: Amy.C

Hej^^



jaha..men ibland behöver man ju plugga lite, annrs kmr man lägga helt efter..vilket e inte kul precis=/

denna helgen slapp jag plugga iaf för jag gjorde förra helgen..=) hehe. va i gbg i fredags och åkte hem igår ..hehe=)

va där och var med killen o shoppade också så klart:D så min helg har varit helt okey:D hehe..^^



pössss

2009-03-30 @ 12:22:04
URL: http://amychen.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0