Sista dagen

Hejsan!!
Nu har jag nyligen kommit hem, det tog lite extra tid idag eftersom det är hur mycket snö som helst ute, och så träffade jag Anton. Men varför massa snö nu igen?? det behövs verkligen inte, trodde att våren skulle komma nu men tydligen inte, hoppas den försvinner snart nån som vet nått om hur länge den ska vara kvar?
Skoldagen va riktigt bra, först so vi gjorde inte så himla mycket skulle läsa nått om energi, sen hade vi hål timme + lunch och sen matte i 40 min, engelskan känner jag verkligen att jag inte trivs med läraren, hon säger helt olika saker. Sist hade vi data, älskar verkligen det ämnet. Just nu håller vi på och gör ett bild spel, det tar ju ett tag innan man lär sej allt och så men mitt börjar faktiskt bli bra.

Nu ska jag gå upp i köket och plugga, sista dagen innan provet. Men det känns fakitkst rätt så bra, kan det mesta nu är det bara övning kvar! Sen måste jag börja läsa spanskan oxå annars kommer jag inte hinna med den. Hör av mej senare  det går tydligen inte att lägga in bilder från min mobil så ni får klara er utan bilder idag!!

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0