simning imorn!

Nu ska jag hoppa ner i sängen. Har precis tagit fram bikini till imorn, vi ska ha simning inte så himla lockande. HATAR att bada med klassen. Men men nu är det som det är och vi ska göra det bara acceptera. Så det får bli lite blandat, en jeans överdel från thailand och en turkos underdel från bikbok, kanske inte det finaste men sorry för den som irriterar sej.! Min kväll har varit jätte mysig, först kollade jag på mina program sen kom mamma hem och lagade egna hamburgare det är så himla gott, det äter man liksom typ aldrig. Nu ska jag ta bort sminket och göra mej klar, sen lägga mej i min underbara säng!! =D
hörs imorn!

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0