shopping..!!

Hejsanhoppsan!
Jag och manda åkte till farsta och köpte kläder så jag kunde ju bara glömma skolböckerna. Istället gjorde jag över med typ alla pengar jag hade kanske inte det bästa men får väl klara mej utan att lägga massa pengar på kläder. Tror ni inte att de värsta som kunde hända hände=O mina skor gick sönder, jag svär helt jävla sönder, så jag fick i lite panik gå och köpa nya, det gjorde ju inte så himla mycket. Förutom att jag fick gå hem från rågsved i dom, det var inte precis det mysigaste. Nu ligger jag i sängen ska nog hoppa in i en dusch för klockan 21.00 börjar ju beck och det ska jag kolla på så måste skynda mej nu, bara 30 min kvar!! hör nog av mej senare eller kanske skriver imorgonbitt, börjar ju sent!
Bilder: Balerinaskor från HM 129:-|| ÄLSKAR tröjan, gina 99:-||världens sötaste strumpor till semla cubus 24:-||leggins gina, 199:-


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0