Ridning

Hejjhoppgummisnopp!!Har eran dag varit bra? Det har iallefall min. Fick tillbaka spanska provet redan idag, 90 av 100 VG+ rikitgt stolt, så bra trodde jag inte att det skulle gå eftersom jag inte hade hunnit plugga så mycket. Sen fick vi sluta en halv timme tidgare så skulle vi göra sista uppgiften hemma, vilket jag inte gjort än så måste göra det, både so och no.  Idag har jag haft ridning oxå ju, red faktiskt winden för en gångskull det var jätte länge sen. Det gick bra, han gick som jag ville och kände verkligen att vi passade ihop, det tyckte nog andreas oxå eftersom han berömde oss hela tiden. Vi tränade på halvhalter i skritt och trav så himla tråkigt, eftersom jag redan kan det mesta men träning är alltid bra. Sen åkte jag hem och åt middag med manda. och är fortfarande här. Imorgon åker jag och manda hem till min pappa och stannar där hur länge har jag ingen aning om men till lördag tror jag eftersom jag ska hinna träffa mitt lilla hjärta i helgen oxå.!!Men den här helgen så tar jag med mej datorn så jag hinner blogga oxå.=D
Dagens outfit:
Svarta leggins från gina tricot
Gråa knä strumpor från gina tricot
svart linne från JC
randig tröja från HM


Nu ska jag nog sätta mej och plugga lite.. hörs senare pusspuss


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0