onsdag

Hejhopp!!!
Nu har jag kommit hem från skolan, eller vi slutade 12.40 eftersom vi inte hadde nån fördjupning i idrott och hälsa, så underbart skönt. Sen åkte jag och martina till centrum där gjorde v ivad vi skulle och sen åkte hem igen, vilket tog ca 30 min, hehe.
När jag kom hem så var mamma och ullis hemma. men nu är jag ensam för mamma skulle till södertälje, tror hon kommer hem senare ikväll, eller runt 7. Hon ska lära sej massera med bambupinnar, så känner ni att ni vill prova på det så bara hör av er. Snart kommer min lilla babe hit. Manda kommer oxå hem snart, vet inte om hon ska hit eller hem till sej.
Ses sen...(dagens outfit kommer ikväll)

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0