Mandas födelsedag!

Idag blev min lilla söta manda ett år äldre än igår. Så efter skolan mötte jag upp henne och kevin vid min skola, och då hade dom stått och väntat typ en halv timme. Vi tog bussen hem, så vi va väl hemma runt 4 nån gång. Då bestämmde vi oss för att åka på linus innebandy träning eftersom F96 oxå har träning då. Kollade lite på dom och åt lite oxå, och åkte hem runt halv 7. Då vare dags att fira manda, så vi gick in med presenter och så. Efter att ha tryckt i oss ännu mera onyttigheter så va vi bara tvugna att röra lite på oss, även om det inte blev så mycket så vare nått, 30 min kanske men det är riktigt kallt ute!!Nu har vi precis kommit in eller jag och kevin. Han kanske sover här inatt, vill ha hem dom iallihopa! Nu ska jag nog hoppa in i en dusch och plugga lite, det skulle behövas.Får se om jag hinner skriva nått mera idag, som ni vet så har jag ganska lite tid för bloggen i veckorna, men gör mitt bästa.

Dagens outfit:
Jeans från gina tricot
Vitt linne från _____?
gul tröja från bikbok


Mitt helt egna hår..100% äkta

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0