läängtar

Nu sitter jag här på mitt rum, och vääntar och läängtar.
Har precis ställt ut kaninerna på altanen en stund, gissa om dom tyckte det va mysigt? Men det blir nog inte så länge eftersom dom inte har nån varmpäls och det blåser lite ute, och så himla varmt är det inte. Men man känner verkligen att våren har kommit nu,
Idag har jag och vännerna planerat massor inför sommaren, det ska bli riktigt mysigt. Det kommer bli mycket umgås med vänner den här sommaren. Åh nu är det runt 2 månader kvar i skolan, och alla lärare pratar om allt vi ska hinna innan sommarlovet så det lär bli rätt mycket prov och pluggande. Fast det är ju sista året innan betyg så det är ju bara visa hur duktig jag är, hehe!
Min kamera ligger på laddning just nu så jag kan inte så nåra bilder, men det får bli senare ikväll när den har laddat klart, kan ni vänta en stund??det måste ni varse ni vill eller inte!
Ska väl väänta och läängta lite till då,=(

puss

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0