hemma igen!

nu har jag kommit hem igen. skönt. men allt blev bara fel, och nu känns det jätte jobbigt.

Jag tycker om dej jätte mycket och det har du nog förstått, det är verkligen dej jag har fastnat för inte han som inte säger hej när vi träffas utan dom där ögonen som jag mötte, även om det bara var några sekunder så betyder det så himla mycket mycket. jag vill inte lämna dej så här, allt va ju så himla bra sen bara blev det så här, det var inte meningen..

jag vet att du vill göra det du satsar på och du är verkligen dukigt på det och jag vill inte stå ivägen, jag vill bara att du ska vara min, din utsida visst jätte söt men det är inte den jag älskar, det är inte den jag vill möta, det är din insida den där killen som skriver dom där smsen på kvällarna! förlåt för allt, vill bara att det ska vara du och jag föralltid. du vet vem du är och jag älskar dej på riktigt!

nu ska jag sova, puss och kram sov så gott<3


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0