godmorgon

hejsanhoppsan!!
Jag ligger fortfarande i sängen, jag älskar verkligen när man vaknar utan att klockan ringer och sen kan man ligga kvar i sängen, då är man liksom utvilad, åh alla dagar borde vara så hära! Idag vet jag ine riktigt vad jag ska göra eftersom jag pratade lite med pappa idag så kanske jag åker dit en stund och träffar måns och lilla selma. Juste jag har glömmt o säga till er att imorn ska det komma en tjej hit som ska kolla på kaninerna, hoppas verkligen att hon köper dom.

Igår kväll låg jag och läste om spöken, och nån prästgård som tydligen är sveriges mest kända "spökhus" tror ni på spöken? jag tror mycket på andra sidan, att alla inte riktigt kommit över, om ni förstår. Vi har haft en sån där spökmänniska om ni fattar, och vi har konstaterat att det är en ung tjej som har tagit livet av sej nere i skogen vid oss i en bil, och ullis(mandas mamma) hennes bästa kompis tog livet av sej, hon gasade ihjäl sej i en bil i skogen en bit bort från oss, men det kan vara hon,det är hur hemskt som helst! Det är verkligen för många som tar livet av sej.

Nu ska jag äta frukost och göra iordning mej, hörs senare kärlek från H
Bilder: lilla älsklingen, hoppas jag får se honom i veckan|| jag nån dag i veckan


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0