Fredag imorgon!

Hej och förlåt att jag inte ha skrivit.men nu kommer det!
Igår så träffade jag martin, gaaah jag vet inte vad jag ska säga kär???! men vi gjorde iallefall inte så himla mycket,fast det till hör ju mitt "privatliv" lite, men förstår att ni är nyfikna, så lite får ni vet hehe. Sen åkte jag till södertälje eftersom mamma var där, vi åt middag hos Cia och hennes lilla Emil på 4 även hennes lite större dotter på 21 lite skillnad på dom. Vi kom hem rätt sent, men inte så himla sent, ibland måste man ju ha såna dagar oxå det var iallefall kul.
Idag så har jag varit jätte trött hela dagen så det ska bli rikitgt skönt att det är helg imorgon.Det var en lång dag men dom går faktiskt rätt fort iallefall.Sen åkte jag direkt till stallet, och hade riding 5 vem tror ni jag tog idag då? om inte min egna lilla cappuccino. Han är helt underbar, alla klagar på att han inte lyssnar och är stark och så men bara man han kontakt med hans mun och är hård i början så mjukar det och slutet av lektionen är alltid bäst. På väg hem hämtade vi manda och linus, sen åt vi kebab hemma... Ovanligt duktig var jag oxå=D Sen har jag badat och nu ska jag sova eller iallefall försöka kolla klart på den här dokumentären om han som stängde in sin dotter och hon fick lösa massa barn, HELT sjuk!!

Hörs imorgon puss<3<3

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0