beck nu

Nu är jag hemma igen, ALLT blev piss...men men man ska ta allt från den posetiva sidan. Nu börjar beck, ska ni kolla?? det ska iallefall jag, det är i guds namn, den här veckan är det sista beck, jag som älskar helgerna när det först är wallander och sen beck och så ska jag äta äppelpaj med vaniljsås det var jätte länge sen. Mamma bjuder så då tackar man inte nej, hehe.Imorgon fyller manda år ni kan väl gratta henne?! Och efter skolan ska jag möta manda och kevin så ska vi åka hem tillsammans.
Ne nu är jag helt inne i filmen kan inte skriva mera, gör kanske det sen eller imorgon... PUSS!!

Kommentera
Postat av: Mizie

Det är sant, tur att någonting som är så gott i alla fall är nyttigt (det brukar ju inte precis vara så) :D

2009-03-22 @ 22:42:34
URL: http://mizie.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0