ÅH KÄÄR på riktigt

Jag älskar dej, nu är du äntligen min.

Ja, senaste timmarna har varit helt underbara. Vet inte vad jag ska säga, jag älskar att var kär, kär på riktigt. Saknar honom redan jätte jätte mycket, hoppas vi träffas snart igen. Om ni nån gång verkligen har varit kära på rikitgt så fattar ni nog, har liksom inga ord som beskriver min känsla just nu...!!Kan bara inte sluta tänka på honom, åh jag blir gaalen.
Men jag ska nog hoppa ner i ett bad och är så sjukt trött så sen lägger jag mej nog i sängen och kanske pluggar och kollar på teve. Eller ska jag vara ärlig så hoppar jag nog badet. Ska gå ta bort mitt smink nu och sen lägga mej och plugga, har ju fakitkst prov på fredag.Men jag skiver nog inte mer idag, känner mej helt slut. ingenaning om varför men nån förklaring finns det nog på nått sett.

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0