världens bästa cappuccino!

Home agen!! först vill jag bara säga att jag och melli mot allt och alla, haha!
Sista hoppkursen idag, och sista lektionen med melli, trodde jag. Hon ska byta till min grupp eller jag till hennes, fast jag tror att jag är för bra för hennes grupp, så jag tvingar henne till min. Vi hoppade i hagen idag, först lilla hindret som består av ett dike och sen direkt ett hinder, och jag kom över på första försöket även fast jag red cappuccino. Han är ju rädd för precis allt, och hade tydligen sist stegrat och slängt av en tjej när hon skull hoppa honom dära. Efter det så hoppade vi stocken den kanske är 1.20 hög... Och öven där kom jag över på första försöket. =D gissa vem som älskar sin häst?? JAG! Allr gick toppen idag. Nu ska jag hoppa in i en dusch och sen äta efter det så ska jag börja göra iordning mej till imorgon, för vad händer då?? jag slutar skoolan. Fy fan va skönt det ska bli. Som ni märker är jag på typ världens bästa humör, men jag har ju varit med världens bästa människa ;)
Puss på er hör av mej senare


Kommentera
Postat av: Sandra

aw tack!:)

2009-06-09 @ 21:04:19
URL: http://fourclover.blogg.se/
Postat av: embla

Nu i kväll läggs veckans blogg ut på min kära blogg, och du får hemskt gärna skriva ett inlägg på din blogg om att folk ska rösta på just dig.

Lycka till!

2009-06-09 @ 21:07:48
URL: http://emblalouise.devote.se
Postat av: isa

Vilekn fin blogg du har :D

Är inne på den typ varje dag! :D

Stavas varje me j/g ? Shiiet haha<3

2009-06-12 @ 20:55:01
URL: http://fjuttaan.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0