toooorsdag!

till "någon"': jag använder inte pushup, utan jag är mej själv, det ser inte ens ut som det så börja använda ord som du vet vad det innebär.Och om du nu är avensjuk på det så sorru... börja visa vem du är ist! :)


Jag sitter just nu och äter frukost, jag kan ta lite längre tid på mej idag eftersom robban hämtar mej. Även om jag faktiskt va uppe längre än jag trodde, men först var det sex and the city och det kan jag verkligen inte dra mej ifrån, fast jag har sett alla avsnitten, efter det började csi vilket jag oxå hade lite svårt och komma ifrån. Men somnade i en paus. Vad är det för väder ute? storm? och min första lektion är gympa utee! Sen har jag inte lunch fören halv 1... jag hatar torsdagar men det här är sista torsdagen i hela 7an, så det är bara kämpa. Imorgon ska vi till lida och på måndag till skansen, tisdag är det bara massa uppträndanden i skolan och så på onsdag SOMMARLOV. Det ska bli helt underbart, tänk om vädret kunde vända så att man hinner få lite mera sol på sej.  Nu måste jag gå och packa väskan som kommer bli äckligt tung....Hoppas ni alla får en underbar dag.

Kommentera
Postat av: Andra

vad roligt, grattis =)

jodå, den var helt okej ! :D

händer idag då? :)

2009-06-04 @ 12:01:37
URL: http://aandra.blogg.se/
Postat av: Jennifer

HA-HA fan vilken ful bild

2009-06-04 @ 16:55:38
Postat av: Julia, (någon)

Ditt huvud ser ut som ett ägg

2009-06-06 @ 17:48:43

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0