.

Så nu är jag hemma igen... Vad ska man säga om den här dagen ? KATASTROF! Det började med att vädret är storm och vi har inte lust att gå utan för dörren, och sen kommer inte den där jävla bussen vilket betydde att vi väntade i 40 minuter, tills nästa buss kom. Sen fick vi möta upp våran klass på centralen. Och eftersom det är studenter överallt, så fick vi gå till dramaten. Lite smått kallt, men för mej gjorde det inte speicellt mycket.Sen ägnade vi ca 2 timmar innte på musikmuséumet, eftersom jag va med martina och felicia så var det självklart kul, även fast själva besöket va piss. Sen åkte vi hem och aa nu sitter jag här i sängen. Mamma kommer snart hem med mat, gulligt! Sen vid 6 så ska jag till julia, på "tjejmiddag". Jag och mina verkligen bästa och närmsta vänner, Martina,Felicia,Johanna, Steffi och självklart födelsedagsbarnet Julia! Här kommer lite bilder... från både imorse!

Kommentera
Postat av: maja .

asso du typ lider av fetma :s

2009-06-05 @ 20:52:29
Postat av: Anonym

Stackars dom, dom kommer inte få någon mat för du komer äta upp allting! Tjockmock!

2009-06-06 @ 14:05:55

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0