trötter

Den där jävla snoozeknappen , vem kom på den? det va verkligen inte en bra uppfinning. Jag tror många även jag trycker lite för många ggr på den. Så blev det även idag, nu är jag jätte trött och vill bara bara sova. Men idag i skolan så ska vi bara städa skåpen och lite annat, så jag hoppas att vi kan få sluta lite tidigare, för då hinner jag hem och sova innan vi har avslutning på hoppningen. Usch hur fan ska jag klara med utan melli? jag ska nog fråga om jag kan byta till hennes grupp efter sommaren, om hon fortfarande ska rida och om anna slutar. Nu ska jag väl slänga i mej en macka eller nått, hatar igentligen o äta på morgonen.
dagens klädesval.... fick bli mjukis byxor,randigt linne och en svart kofta. Jag orkar inte vara iordning gjorde och fin hela tiden, dom som tycker om mej tycker om mej hur jag än ser ut(som tur är). Nu måste ni oxå dra igång dagen, hehe. Hoppas den blir bra =) Imorgon slutar jag ju skolan, då blir det sooooooooooooooooooooommarlooooooooov gräset lyser grönt
Puss på er alla söta!

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0