sveriges nationaldag

Hejsanhoppsan!
Sitter just nu hemma hos Madde(mammas kompis) och är barnvakt som ni vet. Deras 6åriga dotter,selma är hos en granne och leker vilket är rikitgt skönt, jag hatar oftast barn..verkligen inte alla, men barn som bara ska prata hela tiden och när dom liksom ställer frågor som man inte vet vad man ska svara på. Jag har aldrig träffat henne förut och hon är vekligen inte blyg. Sen har dom ju lilla Moa oxå, hon är 8 månader och helt underbar, skrattar och ler hela tiden. Jag har ju med mej datan så jag ska sätta mej och gå igenom alla kort och fixa med dom så sen kommer det säkert ett inlägg med massormassor av bilder. Jag nås ju alltid på mobilen, och ikväll behöver jag verkligen underhållning, det här kan bli skit tråkigt ;P puss på er!

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0