svensk sommar

Nu har jag gjort iordning mej, men vad ska man ha på sej en sån här dag? det bara vräker ner regn från himlen, men aa.. första riktiga sommarlovs dagen, hur ska detta sluta?!
Jag ska nog åka till globen och köpa en mascara om jag hittar och lite andra saker inför resan till nora. Inte bestämt än när jag ska åka men troligen den 15de, eftersom min pappas morfar fyller 89 år den 16de och vill vara med o fira honom. Sen kommer jag hem den 26e igen. Men jag har med mej datan hoppas jag. Jag smsar med en kompis som just nu är på väg till gbg och liseberg, avensjuk??? aa fy fan. Men han har mest ångest över hur han ska klara sej utan mej haha ;) Nås på mobilen, puss!






Rosa linne - Gina
Vita leggins - Gina


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0