stockholm my place!! =)

Nu har jag packat nästan allt, nu ska jag bara försöka få ner datan...
Och s är det så att jag inte kommer packa upp min dator fören på lördag eftermiddag kväll, vilket betyder att min blogg för första (?) gången kommer vara väldigt död under ett par dygn. Tyvärr men när pappa häntar oss vid bussen imorgon så åker vi direkt till husvagnen i haninge. Men självklart nås jag på mobilen hela tiden, 07004343_ _ !!
Gud va jag kommer sakna bloggandet men jaja jag är åter igen tbx på lördag. Hoppas ni får en underbar morgon dag själv ska jag spendera halva dagen i en jävla buss, men äntligen hem till stockholm. Och som tur är så stannar den ju på centralen, stockholms stressigaste ställe, och även där jag känner mej mest hemma. Men jaja puss på er.. nu kan jag inte blogga mer!

Kommentera
Postat av: marie

Jobbigt att åka buss... Hoppas du får det bra i alla fall :)

2009-06-27 @ 22:45:58
URL: http://missmarissa.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0