skogstur?

Guud vilken tur att mamma ska fixa mina naglar ikväll för jag började nyss peta lite på en nagel och det slutade med at den just nu ligger brevid mej?hur kan det blir så?
Jag har iallefall hittat ett par skor, inget specillt alls utan bara för att jag va i nytt behov, sen skulle jag och mamma bara kolla på ett hus, men hamnade helt plöstligt i tumba. Åkte även förbi jävla flempan på väg hem, ett stället med massa dåliga minnen, hatar det! Nu måste jag sätta igång och packa, jag är helt sjukt trött. Ska fråga mamma om hon kan fixa naglarna snart så jag kan sova sen. Jag skickade precis ett sms till "J" och sa att vi måste måste måste prata i telefon ikväll, för sen kan jag verkligen inte ligga och prata med honom till typ klockan 4 på natten! åhhh, kommer sakna honom. Alla andra oxå så klart, men 2 veckor ni får hålla ut =)
Nej nu har jag inte tid med datan längre, puss

Senare ska jag försöka skriva ett inlägg som kommer vara väldigt känsligt och jag vet att det kommer vara rikitgt rikitgt jobig o skriva det!




Jag kan inte beskriva dej!!

Kommentera
Postat av: Limpanh94

Älskliing va sööt du är och lägger ut en bild på mej (a),, det är klart du kan beskriva mej hihi :$ :),älskar dej hannah <3333333

2009-06-22 @ 23:07:24

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0