sjuk??

Just nu ligger jag i sängen, börjar bli sjuk?? det skulle ju verkligen vara en mardröm, har gått hela dagen med lite små ont i halsen och nu fryser jag. Eller så behöver jag bara kärlek, men jag får skylla mej själv.. just nu känner jag mej själv som en jävla sur kärring det här måste vi ändra på, skickar iväg ett sms nu direkt till den lilla älsklingen som fått lida mest. *skickar meddelande*.
Ikväll är det final i talang 2009, så jag ska väl kolla om jag hittar popcorn lr nått sen ska jag krypa ner i sängen och ta hand om mej själv, med en underbar människa i telefonen. Självklart ska jag underhålla dom som ska ägna sin kväll framför min blogg, hehe!


Ögonen med den nya mascaran... vad tycks??



Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0