rätt ord!

marie om klaga?:
Vad läskigt det där med inbrotten!!

Mm jag fattar precis, det var en tjej som jag kände som skrev anonyma taskiga saker på min blogg oxå ända tills jag typ avslöjade henne.. Sånt är så töntigt och det är BARA avundsjuka som ligger bakom.. Eller kanske att dom är missnöjda med sig själva.. Rätt hemskt egentligen

IP: 90.227.239.63



Nån som verkligen förstår vad man menar, avensjuka är problemet hos dom flesta.

Kalla mej hora, dåliga bloggare, fattig m.m Men jag tar inte åt mej... tycker du att min blogg är dålig, sluta läs den då? varför fortsätter du hela tiden? Det jobbiga för dej är ju att du säger att jag inte tjänar pengar, men gumman varje gång du besöker min blogg (vilket du tydligen gör ett antal ggr dagligen) så tjänar jag pengar!! Och du ska inte tro att du kan stoppa mej och mitt bloggande?!




Jag har precis kollat på en rikitgt "tjejfilm" på disneychannel, men vad gör det...?inget!
Tog en liten promenix med vovvsen förut, plockade lite blommor på vägen. Och just nu är det klarblå himmel och inte ett moln. Det är nu jag älskar sommaren!!hörs senare puss





Kommentera
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

hihi vad rar du är =)

jag flyttade hit i september förra året för att jag fann kärleken och drömutbildningen här. börjar studera i höst och lever just nu som au pair (flyttar dock ihop med pojkvännen om en vecka, slutar då jobba)



har bott här i nio månader alltså och sedan dess har jag bara varit hemma i sverige en gång, över julen. men åkte till finland där jag också har släkt över påsken. i aug åker jag till finland en vecka och sedan direkt till sverige och är där i 9 dagar =)

2009-06-22 @ 21:45:22
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: yasmine the one and only

tack så jätte mkt, va kul jo många som e gravida nu. hehe japp det är min första.

ska till barnmorskan imorgon lite orolig haft så ont men hoppas allt är bra, om 2v är det dags för ultraljud.

Hoppas den lever där inne.

vad gör du ikväll? jag ska snart sova ska upp halv 6 kraaam

2009-06-22 @ 21:54:17
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: Anonym

Svar:Taaack så mkt , det är så kul att höra :) ja mina örhänge brukar passa till det mesta :)

2009-06-22 @ 22:11:50
Postat av: yasmine the one and only

jag har tid ganska tidigt hos barnmorskan thats why hehe.

jag ska ut med voven nu sen nanna hörs imorrn kraaaam

2009-06-22 @ 22:20:01
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: Ida

Nej, anonyma kommentarer är bara för patetiska! Helt seriöst förstår jag inte varför man klankar ner på andra människor, det måste ju handla om avundsjuka eftersom den som har nåt att säga uppenbarligen går in och läser bloggen rätt ofta? Och varför bryr man sig överhuvudtaget om det inte handlar om avundsjuka? Det undrar då jag...

2009-06-23 @ 22:39:24
URL: http://festizzz.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0