promenad med vovvsen

hallå? min blogg? mina besökare? mina pengar?
Utan min kamera kommer bloggen bli tråkig, och besökarna kommer sjunka rejält vilket betyder att jag inte kommer tjäna pengar! Måste försöka fixa den, men den bara tjuter och lägger av...ÅHHH!
Jag kom precis in från en promenad med vovven, gick förbi hundklubben en snabbis oxå. Jag har ingen bild på honom, man om jag fixar kameran så looovar jag o lägga in massor med bilder på oss. Har hunnit träffa 2 av mina kusiner oxå, haha fjortis?!! Nu ska vi kolla på tv och fika lite antar jag.
Har läst massor om att Laila Bagge och Niclas Wahlgren ska gifa sej. Jag tycker det är jätte gulligt!!! tänk om dom får barn? även om dom kanske är lite för gamla men ändå.
Vi hörs senare, pussss


Kommentera
Postat av: my

Ja, vi har det verkligen superbra här, att det är 30 grader och sol gör ju ingenting värre :D



Det är lite dumt att man förlorar besökare för att man inte lägger upp bilder, det är ju egentligen inläggen som ska spela roll, men folk verkar ju mest vara intresserade av bilder, det ger ju i alla fall en väldigt snabb överblick =)

Lycka till med kameran!

2009-06-16 @ 22:48:07
URL: http://mizie.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0