påminner...

Hemma igen, det blev ett par shorts och en mascara sen hade jag inte tid till mera. Vill även tipsa om att det är rea på dom flesta affärerna i globen. Tex, bikbok har upp till 70%!!! men jag hade ju knappt nåra pengar, annars hade jag åkt där ifrån med massa påsar.
Nu är jag ensam till runt 11 halv 12... Funderar på o börja rensa min garderob, eller ska börja med o ringa ett samtal. Sen får jag väl underhålla mej med en viss person under kvällen, tyvärr bara i telefon. men men!

Såg att min vän julia även här i bloggen kallad "fjortisen" hade kommenterat mitt inlägg om hennes dag.. som vändigt många har kommenterat har inte accepterat alla eftersom ett antal inte var äkta (dvs nån annan skriver det namnet). Men jag påminner en gång till att vi bara drev!
Påminner er oxå at fortsätta rösta på mej hos embla !!! puss på er




Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0