Måndag

Godmorgon alla sveriges solstålar :)
Hoppas ni har samma sommarkänsla som jag?! Jag försov mej lite i morse men det gjorde inget för min snälla mamma kör mej, vilket betyder att ajg får en halvtimma till att göra iordning mej på, men nu blev jag klar nästan en timma innan, men men jag lider ju inte precis. Ja, det händer ju inte så himla mycket här i världen just nu, så senare idag tänke jag lägga in "5 saker ni inte vet om mej" . Men det blir nog ikväll för efter skolan så åker jag till farsta med Amanda och kollar om jag hittar nåra fina skor, jag har inga pengar men det får mamma fixa isf, tur att jag har henne! Nu ska jag försöka få tag i Martina, jag vet inte hon är inne på msn men svarar inte så får väl slänga iväg ett gulligt litet sms. Hoppas alla får en underbar dag o solen, glöm inte att njuta!... puss och kram!

Dagens kläder:
"jeans leggins" - Gina
Vitt linne med spetts - HM
Vit röd tröja - Gina

(Inte det bästa bilden....)



Kommentera
Postat av: Du vet inte

Tack desamma :D

nu ska man njuta av solen så mycket man kan

2009-06-01 @ 09:29:29
URL: http://duvetintee.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0