Måndag

Godmorgon solstråle!
Jag är fortfarande på underbart humör, och solen lyser. Jippie!!! Jag har gjort iordning mej och slängt ut alla kläder ett antal gånger, men nu är allt på sin plats igen, bra va? Ska det vara sånt här väder hela dagen, mamma säger det men martina säger att det ska regna hela dagen. Jag här nämligen bara leggins på mej, och nej tyvärr för er som trodde det så jag inte i bara bh. Utan har mitt gråa linne och även det den randiga nya tröjan från gina. Kan inte ta nåra bilder på det, för min kamera laddar, verkligen in i det sista. För att jag ska kunna ha med den idag, så om den in te dör direkt så kanske jag hinner ta nåra bilder under dagen som isf kommer inte i kväll. Eftersom jag tror att jag efter skansen åker hem till martina, för vi har ju visning mellan 6 och 7 tror jag det är. Så då kan jag ändå inte vara hemma, vi kanske åker och solar.Men nu vet ni iaf att the update idag kommer vara dålig. Guud, jag börjar få dåligt samvete så fort bloggen går neråt, inte bra inte bra. Men snart är det ju sommarlov och då har jag med mej datan överallt! Juste jag har lite mera planer för sommaren nu, men det får ni veta ikväll nu har jag inte tid med er längre. PUSSPUSSPUSS!!

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0