länna nästa...

Nu har jag äntligen hittat kläder jag vill ha och passar idag, även om det är väldigt tråkigt så känner jag att jag inte orkar leta mera, hittade inte vad jag skulle. Och det mesta ligger ju framme för att jag ska ha med mej de när jag åker. Jag och mamma ska iallefall åka till länna nu, först kolla saker till lägenheten och sen skor till mej. När vi kommer hem eller senare ikväll måste jag fixa mina naglar, mamma tycker att jag ska fila ner dom, för annars kommer dom gå av och om jag inte kan fixa det, vilket jag inte kan när jag är borta, så kommer jag bara ta av alla och första mina egna naglar. så antar att det blir så. Sen ska jag packa klart allt, eftersom vi ska åka så fort jag vaknar imorgon. Hoppas alla har en bra dag, pussss

Kommentera
Postat av: marie

Mysig outfit!

2009-06-15 @ 18:30:22
URL: http://missmarissa.blogg.se/
Postat av: ♥ Sandra ♥

okej, jag bor i vasastan;)

2009-06-15 @ 19:48:32
URL: http://lovebysandra.blogg.se/
Postat av: Anonym

haru bara mjukisbyxor lr ? på varenda outfit har du mjukisar .. :p

2009-06-16 @ 23:50:56

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0