Kontaken med dej finns inte men.... jag älskar dej!

Har precis varit ute med vovven, på promenad. Just nu regnar det inte, men det har gjort de från och till hela dagen. Men imorgon ska solen äntligen kommer, gissa om jag ska sola?!
Jaa, min dag då?vad har hänt? inte mycket alls...försökte sola en stund, men det gick inte speciellt bra eftersom min underbara kusin stog brevid. Sen åt vi och jag kollade på lite hoppning efter det så sov jag i ungefr 2 timmar. haha och jag är fortfarande trött? så ikväll blir det tidigt kan jag säga redan nu. Det här med min kamera är ju verkligen något som jag lider av, jag får börja lägga in gamla kort så att ni har nått o kolla på.usch va tråkigt det är! Men vad ska jag göra? jag kan ju inte göra nått. Batteriet har slutat funka oxå men det har hänt förut och jag vet att robban kan fixa det... men det är ju liksom när jag kommer hem. Så innan jag kommer hem blir det inga bilder. Jag ska till mamma på söndag,om en vecka. Men kommer till stockholm på fredag, ska vara barnvakt och umgås med min lillebror och pappas familj under helgen. Jag saknar dom massor, och nu är jag ju ledig, så jag hoppas på att kunna vara där nåra dagar då och då. Jag har ju busskort och kan ta mej dit ensam så ..Dessutom är pappas tjej mammaledig med söta selma =) Nu ska jag ta bort sminket och sen lägga mej i sängen med datan en stund. puss på er!!




Mitt närmaste kött och blod!!!









Till "maja": haha, ja du gumman! Vad ska jag säga? Jag har lagt ut en bild på honom såkallade "J" och min älskling... jag skriver inte hand namn och går inte in på våran relation här i bloggen. Eftersom jag vet ... av erfarenhet, att det kommer bli problem. Och om du inte tror det så har jag inte tvingat dej. Men att jag ljuger i bloggen behöver du inte säga, eftersom jag både har flera besökare och tjänar mer pengar än du någonsinn kommer göra ?!!


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0