klar för söndag

Nu är jag klar eller har varit det ett tag, det blev inte som jag hade planerat. Mamma har åkt iväg.. med saker som tydligen gick först, men inte enligt henne. Så nu blir det inga skor idag antar jag, så jag ska väl städa och packa. Det är iaf bestämmt jag åker till Nora på tisdag. Mamma kör mej eftersom hon ville åka förbi pappas morfar och mormor, han fyller nämligen 89 år. Sen så stannar jag i världens underbaraste stad. Kommer hem den 26e tror jag. Men självklart så ska jag ha med mej datan, haha bloggberoende?? japp!
Det är rätt mycket så det är bara sätta igång, och det som ska tvättas måste jag typ ta tvättmaskinen för familj nr 2, har tagit hit sin tvätt -.- vilket är hur mycket som helst. Sen ska jag packa allt inför flytten eftersom mamma kommer flytta allt under tiden jag är borta antar jag.
Ska snart skriva min "packlista"

Klädesval:
Jeans - Gina
Linne - HM(?)
Vit tröja - Peak








Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0