jävla sverige!

jag hatar det här landet...sommarlov, sommar betyder sol och bad. But what is this? bara regn och blött. Hoppas vädret vänder nu.
Martina, Felicia gick nyss lr jag och lillbästisen gick med martina till rågsved, haha han är sjuk i huvet (seriöst) ingen har fan en vän som honom. Sen kom vi hem och han intog platsen i soffan felicia sov och jag åt, sen gick dom .Puss  på dom. =) Nu funderar jag på o sova en stund gissa hur trött jag är, och skit samma om jag inte kan sova inatt. Det är fan sommarlov nu, jippie! Måste faktiskt smsa med älskling oxå, men han svarar inte just nu. Jag har kommit på att det här med min träning kommer gå åt helvete under sommaren, så jag måste försöka hålla igång.


Rösta på mej i Emblas blogg!!=D

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0