Jag saknar dej !


Jag vet inte mera vad jag kan säga,Visst det är helvete mellan oss
Vi hatar varandra utåt men jag vet att det faktiskt fortfarande finns
ett vi nån stans långt in. Det där "vi" kommer kanske aldrig igen komma
fram. Men du ska vet att jag ofta tänker på dej och alla våra sjuka minnen
vi har dåliga minnen oxå, självklart. Men dom roliga vinner helt klart.
Jag älskar dej nån stans långt in!






Våran kärlek va oslagbar

Kommentera
Postat av: cornelia

Omg vilken häftig header!

Jag ser att du har bloglovin, ska vi följa varandra? (:

2009-06-18 @ 20:07:15
URL: http://musicorgasm.blogg.se/
Postat av: Anonym

vem ?

2009-06-19 @ 16:28:41

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0