jag lever

Hej jag börjar med att säga.. jag vet att min blogg verkat typ död idag, förlåtförlåt.
Jag kom hem runt halv 2 inatt och somnade självklart direkt. Vaknade imorse runt 9 och då hade robban och mamma redan börjat städa. Vi hade ju visning idag! Sen åkte vi till farsta runt 12 och åt lunch, och skulle bara gå in på gina, men slutade med att vi kom ut 1000:- fattigare, hehe. Bilder kommer sen. Åkte därifrån till madres jobb och hämtade saker till båten. Sen åkte vi till bååååten, jag älskar den. Allt va helt underbart, vi köpte mjukglass och åkte ut. Jag fixade även min säng och vårat rum, lite. Men för en liten stund så bara njöt jag av livet, tänkte lixom inte på nått. Barabara njöt. När vi kom tillbaka så åkte jag och mamma o solade på nynäsvägen, blev inte så länge men lite färg hann jag nog få=) Nu ska jag lägga mej i ett bad och fortsätta njuta av livet. Jag känner att min kropp lixom fått komma lite efter allt annat, vilket betyder ingen tid alls. Så nu blir det en "ego-kväll". Dessutom börjar en film kl 9 som jag har beslutat att se på. Jag hör av mej senare, och lägger in bilder på kläderna m.m!
PUSSPUSS

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0