godnatt...!

Nu ska jag gå sova, eller kolla på film kanske... Ne, smsa hehe. Jag ska gå upp tidigt imorgon, vi ska nämligen åka och handla till farmors mamma och pappa. Sen kommer det nog hit lite folk imorgon kväll som ska fira midsommar med oss, jag vill verkligen att det ska vara fint väder, eftersom vi ska vara ute.
Gud jag tänker på tess massor. Även fast jag inte kände henne så finns det liksom ett tom rum. Och jag vet hur sjukt många som bara gråter, jag vet hur det är att förlora någon i min närhet. Den jag förlorade va verkligen en av dom få som stog mej alldra alldra närmast. Min mormor och vi hade så himla speciell kontakt. Jag saknar henne varje sekund som går och tänker på henne mer än någon eller något annat. Hon är alltid i min närhet, alltid. Hon lovade mej att när hon inte längre fanns synlig i min närhet skulle hon alltid hålla koll på mej och skydda mej från fara, och jag känner att hon verkligen finns brevid mej. Nu rinner mina tårar ner för kinderna, så bäst o prata om nått annat. Eller nee, det blir inget mera skrivande idag, puss på er och sov gott!

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0