Fel på blogg.se hela dagen

Föörlåt, men blogg.se har haft problem med publiceringen hela dagen så jag har inte kunnat skriva något på hela dagen.
Jag gick upp runt 10 och njööt lite av solen sen tog vi tag i vovven, trimmade (dvs klippte) honom och sen gick jag en promenad efter de så fick han bada. Så nu är han jätte fin. De tog ju nästan hela dagen, sen åkte vi in till örebro och jag fick ett par leggins köpta och vi handlade inför midsommar. När vi kom hem så åt vi och sen gick jag en lång promenad med vovven.Så har min dag sett ut ganska kortfattat. Nu ska jag försöka fixa min kamera, åååh jag är så himla ledsen över att den är trasig ='(

Just till alla er som vill ha mera besökare, och även lättare att sedan tjäna pengar på sin blogg . Självklart drömmer många om att ha en jätte stor blogg, men här har ni en jätte bra början virtaltrafik !! Lycka till....


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0