bilen

Så nu sitter vi i bilen, min klocka ringde inte imorse så vi försov oss, vilket betyder att vi fick lite bråttom, och jag vet fortfarande ine om jag har allt jag behöver, men jaja. Datan, smink och kläder är med så jag borde klara mej. Vi åker ifrån Ingarö nu, och jag älskar broarna man åker över. Gissa om jag är avensjuk, för nu är det fint väder och då kommer säkert familjen åka ut med båten, jag vill oxå. Men jag ska oxå ha det mysigt, hehe !! Jag skriver nog inget mera idag eller kanske ikväll när jag har kommit fram, eftersom vi först ska åka o fira pappas morfar.
Dessutom har jag lite smått panik eftersom min naglar är jätte jätte korta nu! Så det är ingen risk att dom går av, för dom är ungefär lika långa som mina egna. Just nu spelas låten som oftas spelas i mina öron... fairytale. Nu tänkte jag hinna läsa lite bloggar innan datan dör. Puss på er


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0