ännu en underbar dag!

Solen lyser även idag vilket betyder att jag gick upp och dirket ut och njöt av solen! Men från och till är det rikitgt jätte varmt, så hehe det har blivit många stunder i skuggan oxå. Har nyss tagit en promenad och letat efter Lovis men inte ett spår, vi hittade iallefalll min fasters katt, Felix. Han är så skönt, haha han har 6 tår på varje tass vilket betyder att han har jätte tassar, och sen är hela han inte speciell,  men jaja !
Om en stund ska vi åka till mina kusiner som bor ute i Järle. I ett underbart hus men jätte tomt och en sjukt stor pool, så jag antar att vi ska njuta av den och solen, kanske en liten middag där i solnedgången? Vi får se.. men det betyder att jag inte kommer skriva fören jag kommer hem igen, ikväll. Tid? igenaning. Nu ska jag gå och äta lite sallad i solen, puss på er!



Vad skulle jag gör utan dom här såkallade "fjortisrutorna"??


Kommentera
Postat av: yasmine the one and only

åh vad mysigt. jag ska bara mysa nu ut o åka lite öppen jeep i solen.

kraaam

2009-06-24 @ 18:13:50
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

underbart med fint väder =)

2009-06-24 @ 20:44:03
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Postat av: hannahs älskare :)

hannah du är så fiiin älskar deej :) <333

2009-06-24 @ 22:06:03

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0