vinna lr försvinna?!

Hallååjjsaan!!
Nu har vi packat ihop allt och jag har gjort iordning mej. Men ingen frukost, för vi ska äta nån buffé kl 12... och vi gick upp kl 10 så vi fick ingen frukost. Men jag känner mej inte speciellt hungrig ändå.
Jag sitter just nu i soffan och teven är på och det är den dära skrap saken på 4an? Det är på, och då kom jag och tänka på igår. När vi va och handlade på ica, så fick vi alla nån lott, som man kan vinna pengar lr få en ny på och alla vann så vi fick nyaoch gissa vad som hände? 3 av 4 vann igen och fick nya sen höll det på så tills det bara va en kvar, och han vann inget... men haha ändå, man brukar ju knappt vinna på sånt där skit. Nehe nu ska vi gå och äta, men jag kommer inte skriva på hela dagen eftersom vi ska åka bil. Komer hem nån gång ikväll. PUSSS!!



Snyggaste bilden, hjärtat!!


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0