toppen humör

Jag älskar verkligen mej själv ibland, specillt när jag är på bra humör. Och just nu är jag på världens bästa humör, skrattar här i min ensamhet. Eller jaa, åt en viss liten sötnos.  Mamma är just nu påväg hem med mat, donken.. mummms har inte ätit det på jätte länge.Dessutom ska det bli mysigt o träffa mamma, eftersom jag inte gjort det på nån vecka. Har inga planer för ikväll, ska duscha (som jag fortf inte gjort), sen kanske träffa en kompis. Annars måste jag nog förnya bloggen lite, vad tycker ni? börjar man inte tröttna nu?.. sen ska jag bröja tvätt kläder, och jaa packa igen? haha...

Nu kom mamma,! hörs sen!



Puss på alla söta underbara läsare!!

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0