sovdags för mej

Åhh, jag vill vara kär jätte kär, kär på rikitgt. Jag har bara varit rikitgt kär en gång, men det slutade ju piss åt helvete så. Men just nu ligger jag här i sängen och kan men vill inte släppa tanken, om en just nu bara kompis, men kan det kansek nån gång i framtiden bli mera. Jag hoppas det, va mysigt. Det konstiga är att jag aldrig under ungefär ett år tyckt om honom, men nu gör jag det. Men det blev liksom lite extra när vi träffades sist, och då kom jag på att jag skulle börja prata med honom lite mera och aa, nu är han jätte gullig hela tiden.=) men jag vet inte om det är nått o satsa på? hmm... ingenaning om hur jag ska göra?!
Ne nu ska jag ta och sova, ska tydligen upp imorgon och köra meiling, lr inte jag utan jag och mamma. Eftersom hon åker, jag får inte glömma o säga till henne att jag vill ha en fotlänk lr ett armband. godnatt


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0