omvändning i livet...

Godmorgon världen!
Jag har nu ätit och smikat mej lite halvt... ska iväg på möte nu, vilket känns skönt. Jag ska äntligen få prata ut, ensam och hur jag vill ha det! Efter det åker vi nog tillbaka till pappa, och jag ska ska ju åka till aina nån dag i veckan. Och under den tiden kommer jag lägga ner min blogg, eftersom jag inte heller känner att jag orkar. Dessutom har jag inte tillgång till data på samma sett. Visst, det kanske kommer nått inlägg ibland. Om det skulle vara dåligt väder och vi får tråkigt. Jag ska till nkpg, och ja igentligen typ på "personlig träning" inom dressyr och hoppning, eller allmän ridning. Det är mammas kusin som bor där. Sen även hennes mamma (dvs mormors syster) ska komma. Vi ska väl bara mysa med hästarna, och jag har ju tyvärr ingen kamera eftersom min har gått sönder och är hemma hos mamma nu.
Dags att gå, puss!!

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0