Jag saknar Maja!!!!!

Godnatt, nu ska jag stänga av datan. Ligger nämligen i sängen och pratar med Danne, och vi har bestämmt att om jag stängen av datan så ska han stänga av sin teve. Eftersom ingen av oss är speciellt sociala.
Imorgon ska jag in till min farbror och kolla på hans kattunar som är typ 5 dygn, fy fan va sweeet!!!! Sen ska jag och min faster åka o sola solaruim, eftersom värdet är piss hära.

jag pratar mej maja på msn, och jag saknar henne redan massor massor massor. vi ska träffas så fort jag kommer hit igen vilket måste vara snart. För jag klarar mej inte så jävla länge utan henne.
Men men nu tjatar min lilla älskling i telefonen!! puss och sovgott


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0