internet

förlåt men mitt internet funkade inte igår kväll, har ingenaning om varför. Det gick bara inte o ansluta hmm... men nu funkar det tydligen. Knasknas!!
Mina kusiner kom kl 6 imorse, och jag har sovit rätt dåligt inatt. Även fast jag och Danne slutade prata runt 12, men sen kunde jag inte sova, och så vaknadejag mellan 4 och halv 7...Låg och tänkte på lite allt möjligt, och speciellt på martina. Skrev massa långa sms till henne, men hon måste veta at jag älskar henne. Sen har jag varit med mina kusiner, och jag älskar min lilla Lovisa. Hon är 2,5 år och helt underbar. Haha, alla säger att hon är lik mej... men hennes storebror, visst han va väl rolig i början av dagen. Men aa, nu vet jag inte. Börjar  tröttna lite, han skriker och pratar hela tiden. Och så fort han inte får som han vill blir han sur. Fast han ska sova inne hos min faster inatt så kvällen blir lugn =)
Vi har nyss ätit pannkakor, och vet ni hur mycket lovisa åt??... det är helt sjuuuk...!!! Hon åt 4 pannkakor, själv åt jag 3 typ och va skit mätt. Hon är ju extrem.
Snart ska vi åka in till stan och handla till pappas mormor och morfar. Sen ska jag väl packa och duscha eftersom jag åker hem imorgonbitti. Bussen går 9.40 och är hemma i stockholm 12.40 sen ska jag och mamma åka och shoppa lite. Jag har verkligen inga kläder, eller jo men inte såna som jag vill ha. Sen på lördag ska jag ju träffa min älskling. åhh jag längtar som f***n!!!


Ska snart skriva ett inlägg om kissens namn..!

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0